Els taps de plàstic

Una altra secció de la Panera dels Tresors Original va ser la dels taps de detergents. Va ser el primer joc de construcció del meu fill gran. Uns encaixen dins els altres, s’aguanten drets, n’hi ha de molts colors, tamanys, tenen diverses formes… També hi ha jugat moltes estones.
Recordo un dia que va tornar de la llar d’infants i es va trobar una construcció circular gegant i de diversos pisos feta al centre del menjador amb tots els taps que tenia. Quan la va veure se li va il.luminar la cara i s’hi va acostar molt content però amb molt de respecte i curiositat. Una vegada va veure que allò era interessant, va començar a tocar i, és clar, a destruir i a recollir i tornar a provar de fer la construcció.
Més endavant, varem començar a classificar-los per colors: “Porta’m els taps vermells”, “Ara els verds”, etc, i així practicavem en versió casolana “el joc heurístic” i vocabulari nou.
Com que ocupaven bastant, els tenia guardats a un calaix de la cuina, de manera que mentre jo pelava verdures pel sopar, ell s’entretenia moltíssim jugant i em deixava fer.
Ara, estic esperant a que el meu petit s’assegui tot sol per tornar a practicar aquests jocs de descoberta.

1 comentari (+add yours?)

  1. Trackback: La Panera de les Capses « manetesicosetes

Deixa un comentari