Un ventall molt personal

ventall personalitzat DIY 01No fa gaire va ser el meu aniversari i vaig demanar al pare que proposés als nens de fer-me una felicitació, però remenant, remenant, vaig trobar un ventall de color negre amb varetes transparents de propaganda que no sé perquè havia guardat. Vaig sucar amb alcohol un cotonet i el vaig fregar per on hi havia escrit el nom de l’empresa i per sort, aquest es va esborrar amb facilitat. Vaig preparar el ventall i uns retoladors permanents de color blanc, daurat i platejat i vaig demanar al pare que la postal fos aquesta vegada escrita o dibuixada sobre roba.

ventall personalitzat DIY 03Després de treballar il·lusionats per a fer-me una sorpresa durant ben bé mitja horeta, podeu veure aquí la meva felicitació sobre roba. El gran em va dibuixar la banda dreta del ventall amb un dinosaure que menja herba, un cotxe que va per la neu, un regal, un avió, una caseta i una garlanda de festa. El petit em va decorar la banda esquerra amb una zona ombrejada, una lletra I gegant, dos regals, una flor cap per avall, el bastó d’en Songoku, una creu d’en Miró, una lluna i una garlanda.

ventall personalitzat DIY 02M’encanta com ha quedat! Un regal ben personal, que recull la il.lusió dels petits de fer-me una postal plena de les coses que més els agraden i que puc portar i ensenyar sovint en aquest estiu tant calorós que estem passant…

Anuncis

6 comentaris (+add yours?)

  1. hiolambda
    jul. 14, 2015 @ 10:00:08

    Què xulooooooooo

    Resposta

  2. Magda
    jul. 16, 2015 @ 21:48:43

    Genial Elisabet, aquesta felicitació i ben original. Amb la calor que fa a Girona aquests dies et serà de gran utilitat.
    Felicita als teus petits perquè els hi ha quedat “estupendu”.
    Petonets família

    Resposta

  3. Angaleta
    jul. 18, 2015 @ 11:23:17

    Oh, quina delícia de ventall!
    Primera, perquè és únic al món… I a més, és una idea meravellosa per a regalar!
    Petons fresquets!

    Resposta

Deixa un comentari

