Pols màgica dels caramels dels Reis d’Orient

pols màgica amb els caramels dels reis DIY 03El febrer passat em vaig cansar de veure rondar per la cuina els caramels recollits durant la cavalcada dels Reis dels darrers anys: no som de menjar-ne gaires i se’ns varen anar acumulant… Així doncs, vaig posar -los tots damunt la taula de la cuina i els vaig demanar als nens que els classifiquessin per colors en una safata. Varen estar ben entretinguts i enjogassats una estona.

pols màgica amb els caramels dels reis DIY 01A continuació, els vaig proposar picar-los amb el robot per així aconseguir pols màgica dels caramels dels reis per utilitzar-la quan ens anés bé. La idea els va convèncer i vàrem desembolicar tots els caramels i els vàrem anar classificant per gammes de colors en gotets: una gran feina de coordinació óculo-manual per als petits. I després, a la picadora.

pols màgica amb els caramels dels reis DIY 02Els vàrem desar per franges de colors en potets petits de vidre que hem tingut guardats a la nevera per tal que no suessin i se n’enganxessin els trossets. Malgrat aquesta precaució, en ocasions hem hagut de rascar un xic el granulat de caramels per a poder espolvorejar-lo damunt els llocs desitjats.

Al llarg de l’any, aquesta pols màgica dels caramels de reis ens ha servit per donar un toc multicolor i cruixent fins i tot a les postres més senzilles: gelats, flams… que adquireixen la fascinació i la màgia dels Reis d’Orient. Aquest any no tardarem gaire a tornar-ne a fabricar amb els que hem recollit a la cavalcada!

pols màgica amb els caramels dels reis DIY 04 Febrer 2014: 4 anys i 2 mesos / 2 anys i mig

Enllaços relacionats amb caramels:

16 comentaris (+add yours?)

  1. angaleta
    Gen 10, 2015 @ 11:21:22

    Quina meravella més dolça i bona! M’encanta la idea, a la que tingui una estona… directe a fer-los pols! Nyam!
    Petons dolços!

    Respon

  2. Camino
    Gen 10, 2015 @ 21:00:43

    Epa !! quina idea més original !! i bona per reciclar… nosaltres, com que no ens van massa, no em van agafar cap, però si en se d’algú que s’hagi trobat com tu, segur que li dic la teva proposta!!

    Un petonet i moooooltes gràcies per tot preciosa!!

    Respon

    • elisabetsalie
      Gen 11, 2015 @ 09:06:24

      Doncs no sé què passa, però els meus van bojos per recollir-ne… deu ser que són dels Reis, però després no els fan ni cas, així que la idea de picar-los ens va fantàstica! Molts i molts petons!

      Respon

  3. Magda
    Gen 11, 2015 @ 14:45:20

    Elisabet és genial aquesta idea. Nosaltres també em recollien molts cada any i sabia greu perquè al final els acabavem llançant !!!!!!
    Ara ja sabrem que fer-ne, és fantàstic !!!!
    Molts petonets guapa !!!!!

    Respon

  4. MªÀngels
    Gen 11, 2015 @ 16:58:08

    Molt bona idea!!
    Jo tinc uns quants caramels acumulats que ara ja sé qué fare amb ells!! 😉
    Gràcies per compartir i felicitats per la teva feina.
    Una abraçada.
    MªÀngels.

    Respon

  5. Joana - a l'aTAC!
    Gen 11, 2015 @ 17:53:18

    Quina idea tan bona! Crec que la duré a la pràctica amb els meus fills!!

    Respon

  6. anna
    Gen 11, 2015 @ 23:49:05

    M’encanta la idea, me la guardo per fer-la amb el meu nét però hauré d’esperar 2 ó 3 anyets jejeje.
    Que tingueu un molt bon any tu i la teva família.
    Una abraçada

    Respon

  7. Meritxell
    Gen 16, 2015 @ 00:44:02

    Moltes gràcies per compartir el nostre enllaç de les piruletes 🙂

    Aquest any també en tenim uns quants …. haurem d’inventar-nos quelcom 🙂 Fer-ne “pols” és genial, així que potser us la copiem.

    Petonets dolços

    Respon

  8. Inski
    Gen 20, 2015 @ 11:54:11

    Una idea fantàstica!!! Portem des de Reis negociant amb la Nutxi el racionament dels caramels!

    Respon

Deixa un comentari

