Propostes de butxaca: la nova sèrie del blog

propostes de butxaca manetesicosetes nova sèrie 01Si l’estiu passat vàrem crear una nova secció al blog anomenada “PROPOSTES EXPRÉS” per tal de tenir idees ràpides de fer en moments en que l’avorriment i la mandra ens poden i no sabem què fer per entretenir els nens, aquest estiu llancem la nova sèrie del blog anomenada PROPOSTES DE BUTXACA.

Les nostres PROPOSTES DE BUTXACA són aquelles propostes portàtils, per dur a la bossa, que no ocupen gaire i que surten per sorpresa en aquelles ocasions en que ens cal que els nens s’estiguin quiets 10-15 minutets més, mentre acabem la conversa amb les amigues o esperem el primer plat al restaurant o que arribi el nostre tren…

Fa molt temps que acostumo a portar-ne alguna a la bossa i sempre que les trec tenen èxit garantit. En tinc quatre o cinc de preparades a casa i les vaig agafant quan em calen. Les guardo en fundes transparents amb tot a punt i així a l’hora de marxar no he de buscar res, només agafar l’estoig desitjat i posar-lo a la bossa.

El secret del seu èxit és que només surten en els moments que ens cal que estiguin tranquils, ja que l’efecte sorpresa els despertarà la curiositat. Si les tenen a mà massa sovint, segur que no funcionen tan bé com voldriem i el nostre kitkat se’n va en orris… Algunes propostes els atrapen moltíssim i deriven en troballes fantàstiques que passaré a desenvolupar en entrades a part per què val la pena explorar-les més detingudament.

Les PROPOSTES DE BUTXACA són ideals per a portar de viatge. Ara que molts de nosaltres farem vacances, segur que, anem on anem, hi ha aprop un basar xinès per assortir-nos de material a baix preu que ens permeti guanyar uns minuts de tranquil.litat mentre els nens estan entretinguts amb el que els proposem.

Nosaltres no solem sortir de casa sense que alguna d’elles ens acompanyi!

 

5 comentaris (+add yours?)

  1. camino
    ago 08, 2014 @ 01:29:00

    ah, doncs és molt bona idea, ara que em comprat un organitzador pel cotxe ple de butxaques, ja sabem com les omplirem.
    Moltes gràcies !!!

    Respon

  2. angaleta
    ago 08, 2014 @ 23:41:33

    Ostres! Quina curiositat! Fa dies que volia explicar el que jo anomeno “La caixa de les propostes pret-à-porter”. La idea és aquesta. Després d’estar mesos recollint coses a última hora i fent sortir tard de casa a tota la família, vaig fer una caixa amb algunes propostes llestes per a emportar. Així que crec que la teva proposta i la meva són bessones! Encara no ho he fotografiat, però ara ja tinc l’excusa per a posar-m’hi!
    És fantàstic, em moro per saber què hi teniu vosaltres! Des d’aquí, espio mirallets, kits pedra-feliç-friendly, globus i permanents… m’encanta perquè veig que és molt diferent del que tenim nosaltres!
    Petonets de butxaca!

    Respon

    • elisabetsalie
      ago 10, 2014 @ 15:17:54

      Hahaha, entenc això que dius de fer esperar la família mentre tu vas recollint un retolador, un globus, un… per si de cas…
      Nosaltres no tenim una capsa amb propostes fixes, sino que aquestes van canviant i no tinc previst explicar-les totes juntes perquè no s’acaben i els materials són intercanviables, potser després d’algunes editades, les aniré agrupant de tres en tres o així per fer un assortit pràctic. Ja veurem.
      M’encanta la idea de tenir noves entrades bessones i compartir sèrie amb tu.
      Petons

      Respon

  3. Trackback: Esquelets i mandales amb bastonets de les orelles: Proposta de butxaca 9 | manetesicosetes

Deixa un comentari

