Capsa-regal per al Dia de la Mare

capsa regal per al dia de la mare 01L’any passat el pare em va sorprendre amb una capsa-regal per al Dia de la Mare feta pels nens i em va encantar. Ni se m’hagués imaginat que amb ell farien alguna manualitat i menys per al Dia de la Mare, ja que mai n’hem fet gaire cas d’aquest tipus d’iniciatives, ja que les considerem més comercials que altra cosa.

Però, mira, he de confessar que el detallet que em volguessin sorprendre fent alguna cosa per a mi, em va arribar a l’ànima i per això el vull explicar. No tinc fotografies del procés perquè el pare no va pensar a tirar-ne, però tant se val.

capsa regal per al dia de la mare 02Varen anar a uns xinos a comprar una capseta bonica i la varen triar ells, varen posar-hi quatre cors de pòrexpan que també varen triar i ja una vegada a casa, varen esmicolar papers de seda de diferents colors per posar dins la capsa. Hi varen acabar afegint un dibuixet fet a quatre mans dels dos nens i amb la paraula MAMA escrita pel pare.

Senzill però encantador. Aquest any em sorprendran amb alguna coseta? Confesso que em faria il.lusió…

Maig 2013- 3 anys i 1’5 anys

 

 

4 comentaris (+add yours?)

  1. Meritxell
    mai 02, 2014 @ 16:18:42

    Segur que també serà un dia fantàstic !! Nosaltres tampoc en som massa d’aquestes celebracions, però és una excusa per a preparar o treballar alguna manualitat🙂

    Feliç dia de mare !! (que són tots !!)

    Respon

  2. mamaduende
    mai 02, 2014 @ 18:59:46

    Nosaltres d’entrada només celebrem als aniversaris. Els sants i resta de dies “comercials” els fem servir d’excusa per sortir a dinar o sopar fora.

    Respon

    • elisabetsalie
      mai 05, 2014 @ 06:22:53

      És una excusa com una altra, hahahaha.
      Però a mi m’agrada que els nens facin feinetes creatives, de manera que és una bona excusa utilitzar dies així per a fer-ne dedicats a altres persones. M’agrada que entenguin que els regals fets a mà són més personals i encantadors que els que són directament comprats. I sense gastar diners, només gastant enginy!
      Però cadascú fa les coses com li va bé. Una abraçada

      Respon

Deixa un comentari

