Un llibre preciós

un llibre preciós 01a

Ja sabeu que el tema dels llibres és una debilitat que tinc i que de tant en tant, parlo de llibres que han estat especials per a nosaltres per algun motiu. El llibre del que vull parlar avui és de Blas Miras i Virginia García  i es diu Si us plau!, publicat per l’Editorial Queralt dins la col·lecció Ratolí Blanc.

un llibre preciós 01No fa gaire que el tenim però ja s’ha convertit en entranyable per la història que explica, pels valors encantadors que transmet i pels dos personatges que el protagonitzen: el Ratolí Blanc i un taronger de somriure dolç.
Quan els l’explico els nens gaudeixen amb les magnífiques il.lustracions que omplen les pàgines, de línies suaus i plenes de paisatges i detalls evocadors: l’arbre florit és d’una bellesa prodigiosa i quan està ple de taronges t’ofereix una preciosa visió de la natura en tot el seu esplendor.

L’argument és ben senzill i entenedor i transmet als nens la necessitat de respectar els altres i demanar permís per a aconseguir el que es vol i a més, t’ensenya el poder de les paraules màgiques “Si us plau!”, així com el poder de l’agraïment davant els favors rebuts i la col.laboració i treball en equip per aconseguir un bé comú i poder oferir als altres el millor de tu mateix.

un llibre preciós 02Recordo amb dolçor com els meus fills i jo ens vàrem quedar atrapats ja des del començament per la història i la candidesa dels personatges i com varen obrir els ulls gaudint de la sorpresa final del llibre en veure el taronger carregat de fruits saborosos. Una sensació de benestar i alegria que ens va omplir i que els va fer anar a dormir amb un somriure de felicitat. Els va encantar!

un llibre preciós 03No han estat poques les vegades que m’han demanat que els l’expliqui des de que hem tingut la sort de trobar aquest petit tresor. Un altre que, des d’ara, ja forma part de la nostra família!

Ara que s’acosta Sant Jordi i és costum regalar llibres, si voleu conèixer més llibres especials per a nosaltres, cliqueu la categoria Llibres de la barra lateral dreta del nostre blog o aneu a visitar el nostre cartell col·laboratiu a Pinterest. Molt bones vacances i feliç Sant Jordi!

un llibre preciós 04

 

Enllaç relacionat:

  • Enllaç a la pàgina de l’editorial Queralt on hi ha una breu sinòpsi del llibre Si us plau!
7 comentaris (+add yours?)

  1. Olga
    abr. 16, 2014 @ 21:50:48

    Doncs no dubtis que jo esl buscaré!!! Amb les teves paraules i la meva “també debilitat pels contes”… no m’hi puc ressistir!
    Gràcies per la recomanació! Petonets i bones vacances, maca! :O)

    Respon

  2. Magda
    abr. 17, 2014 @ 21:41:08

    Ohhhhh quin llibre tant encantador. Genial!!!!!!
    Gracies per aquesta bona recomenacio.
    Jo ara tinc un esguinc al canell i per aixo no puc actualitzar gaire el bloc pero m encanta poder vos llegir.
    Uffffff com costa escriure amb l esquerre.
    Petonets

    Respon

  3. angaleta
    abr. 19, 2014 @ 10:43:09

    Ostres, aquest llibre me’l havia perdut!
    Apuntat queda!

    Respon

  4. marina claramunt
    maig 09, 2015 @ 11:00:55

    Bon dia,
    Sóc mestra d’infantil recent graduada I he anat a parar el teu bloc. Només et volia felicitar per la gran varietat d’activitats que he vist que els hi regales als teus fills. Porto només mitja hora Morant la teva pàgina I m’ha encantat. M’encantaria trobar-me a l’escola amb mares com tu tant entregades als seus fills.

    Persona però tenia moltes ganes de dir-t’ho

    Marina 🙂

    Respon

    • elisabetsalie
      maig 14, 2015 @ 15:53:52

      Moltes gràcies per les lloances, m’afalaga molt tot el que em dius. De fet, jo només vull passar-m’ho bé al seu costat abans no es facin massa grans per voler estar amb mi.
      Si et ve de gust fer qualsevol comentari o donar-nos alguna idea per millorar, endavant, m’encantaria!

      Respon

Deixa un comentari

