Un casc de cavaller

un casc de cavaller 01Després de veure repetides vegades com el meu gran em desendreça el calaix dels túpers per buscar-ne un que es pugui posar al cap, de veure com buida galledes de joguines per posar-se-les al cap i de veure com qualsevol objecte amb aspecte circular o amb algun tros enreixat tipus cota de malla, va a parar damunt la testa dels nens per fer de casc, perquè ara ja són dos que ho fan, vaig decidir que faria un casc de cavaller.

Una vegada rumiat com el volia, vaig decidir que fos tou, i que, per tant, l’escuma seria ideal. En vaig agafar una de grisa que tenia per casa i vaig construir un cilindre del diàmetre del cap del meu gran. Vaig prendre mides aproximades del forat per a la cara i vaig desar una peça vertical perquè aguantés la part que cobreix la boca amb la del front per què fos més resistent. Com si fos un protector per al nas.

un casc de cavaller 02

Vaig anar fent talls verticals a la part superior per tapar la closca i una vegada enganxat, vaig tapar els plecs amb un cercle per la part de dalt. La part de la boca la vaig retallar a part i clavar a sobre per unir els laterals del casc amb el protector nassal.

Per últim, hi vaig fer uns quants detalls amb retolador negre: vaig resseguir les costures i els voltants de l’escuma, vaig dibuixar ratlles verticals gruixudes a la zona de la boca per simular respiradors i vaig posar línies discontínues a la major part de la superfície del casc.

Com que el model no es va estar quiet per a prendre les mides, m’ha sortit el forat de la cara una mica massa gran, però com que el casc no és per a cap concurs, no passa res. A ells els agrada molt posar-se’l, per tant, ja em sento satisfeta del resultat. Queda pendent fer-ne un segon.

6 comentaris (+add yours?)

  1. angaleta
    nov 29, 2013 @ 22:11:53

    És fantàstic! M’encanta el seu posat i la seva mirada desafiant, sobretot a la primera fotografia! Una actitud molt autèntica. Per cert, felicitats de debò perquè es veu molt i molt treballat i molt i molt aconseguit, ha quedat molt i molt xulo! Segur que no podràs esperar gaire a fer el segon casc! ^^

    Respon

    • elisabetsalie
      des 02, 2013 @ 21:33:11

      Hahaha, el posat és casual! Estava jugant i el vaig intentar agafar el millor que vaig poder, de fet, les fotos són mogudes per això, perquè no es deixen retratar…
      M’alegra que t’agradi el casc. Quan tingui un moment em posaré amb el del petit!

      Respon

  2. camino
    nov 30, 2013 @ 12:14:52

    Epa, quina creativitat!!! ha de ser molt còmode amb escuma … no m’ estranya que el teu petit cavaller no se’l vulgui treure !!
    Ets una artista!

    Respon

  3. Carme
    des 01, 2013 @ 22:03:13

    Quin cavaller més valent que tens a casa!
    Petonets
    carme

    Respon

Deixa un comentari

