Paper per tot arreu!

paper wc i diari 006A casa ens agrada molt barallar-nos amb paper. La primera vegada que el meu gran va jugar-hi va ser quan encara no havia fet l’any i mig  i ho vaig explicar a l’entrada Retalls de diari. Ara que el petit també té l’any i mig, passa una febre del paper similar però s’ha aficionat més al de wc. Un dia, quan vaig anar-lo a buscar a la llar d’infants i vaig descobrir una piscineta plena de paper de wc esmicolat, ho vaig entendre perfectament!

Després de trobar-lo tres vegades al bany rodejat de paper, mirant-me amb cara de satisfacció, vaig decidir fer-lo feliç. Vaig aprofitar que volia fer una manualitat amb paper de wc per deixar als meus dos patufets trinxar i estripar paper al seu aire. Els va agradar tant que quan ja en vàrem tenir prou, ells varen continuar estripant i varen acabar traslladant la festa al passadís on escombrar i recollir, després de remenar a consciència, va ser també una gran atracció.

paper wc i diari 001paper wc i diari 002paper wc i diari 003

Amb el petit ho hem repetit diverses vegades i sempre s’ho ha passat molt bé. Apilona els rotlles, fa boletes de paper i les entatxona al centre del rotlle, fa corredisses pel passadís enduent-se paper embolicat a les sabates, el xuta com pot, el tira enlaire i l’estripa.

paper wc i diari 007paper wc i diari 005

Fins i tot alguna vegada li hem afegit paper de diaris i aleshores la festa ha estat completa: no para de tirar-los enlaire i de posar -lo i treure’l de la capsa! Algun dia d’aquest estiu hi jugarem tots quatre, a veure com acaba tot plegat. Segur que ens fem un bon fart de riure!

Deixa un comentari

