Lletres, lacasitos i gominoles

lletres, lacasitos i gominoles 03El meu gran està aprenent les lletres a P3 i tenia ganes de fer alguna cosa per participar d’aquest procés amb ell. Jugar a resseguir lletres podia ser una bona manera de compartir-ho, així que vaig dibuixar un abecedari sencer i els números fins a 9 amb retolador blanc sobre unes cartolines negres i després ho vaig plastificar. I perquè negre? Doncs per poder jugar-hi tant sota llum blanca com sota llum negra!

Vaig escriure les lletres amb traços discontinus per transmetre la idea de completar les línies i quan li vaig proposar el joc ho va entendre de seguida. Un grapat de lacasitos i les cartolines amb les lletres que va voler a sobre la taula i es va dedicar a resseguir els traços com si posés gomets, però amb més cura perquè els lacasitos patinaven damunt la cartolina plastificada. Al cap d’una estona va acabar jugant a amuntegar els lacasitos dins el contorn de les lletres…

lletres, lacasitos i gominoles 02

Sota la llum negra em vaig endur la desagradable sorpresa de que el color blanc del retolador no resplendia tant com m’imaginava, però el suficient per poder veure per on s’havia de resseguir. Aquesta vegada vaig substituir els lacasitos per gominoles fluorescents, tal com ja hem explicat al post “Gominoles i llum negra“,  i així mentre el gran ressegueix lletres, el petit fa les seves composicions i classificacions i així tenim la festa en pau.

2 comentaris (+add yours?)

  1. hiolambda
    març 14, 2013 @ 12:41:34

    També molt xulo! Ho provaré, que nosaltres també estem amb les lletres i números… Però jo sí que auguro que no només se’n menjaran dos de gominoles… Serà perillós posar-los a prova 😉

    Resposta

Deixa un comentari

