Premi One Lovely Blog Award

One Lovely Blog Award

L’Estel de Feinetes pendents ens ha atorgat el premi One Lovely Blog Award! Moltes gràcies! Que algú pensi que el teu bloc és “encantador” emociona, sobretot perquè en ell explico activitats que faig amb els meus petits i en l’intimitat de casa, i això sempre et toca la fibra sensible…

Rebre el premi comporta haver d’explicar set coses sobre tu mateix i premiar quinze blocs mereixedors d’aquesta distinció de “Bloc Encantador”. Començaré per explicar coses sobre mi, tot i que, com ja he dit alguna vegada, aquest bloc és anònim i no vull posar-hi dades personals.

  1. -Sóc somniadora: sempre tinc més projectes en ment que temps per tirar-los endavant.
  2. -M’agrada llegir i escriure, però no tinc gaire temps per dedicar-m’hi.
  3. -M’agrada el cinema, el teatre i ballar.
  4. -M’agrada l’art en general, de fet, sóc una estudiant frustrada de Belles Arts.
  5. -M’agrada qüestionar-me les normes establertes i no donar res per inamovible.
  6. -M’interessa el món web.
  7. -Sóc tímida, per això, i per motius laborals, el meu bloc és anònim i no hi surt ni el meu nom ni el dels nens.

Pel que fa a premiar a quinze blocs amb aquesta distinció, penso que tots els que tinc afegits a la dreta de la meva pàgina en són mereixedors, de manera que a partir d’ara, es poden considerar premiats. Sigui pels motius que sigui, si els he afegit és perquè per a mi són especials i els segueixo sempre que en tinc ocasió. Moltes felicitats a tots! Una abraçada.

Anuncis

3 comentaris (+add yours?)

  1. Inski
    març 16, 2013 @ 23:29:57

    Moltes gràcies pel premi!! M’ha fet molta il·lusió!

    Resposta

  2. Angels
    abr. 05, 2013 @ 20:10:49

    Moltes felicitats per aquest premi tant merescut. El teu bloc es inspirador i tant jo com la meva filla passem estones fantàstiques quan ens posem juntes a fer cosetes de les que proposes. Gràcies per compartir les teves idees!

    Resposta

Deixa un comentari

