Barret de roba sense fil ni agulla

barret sense fil ni agulla 01Dedico aquest post a totes aquelles persones que habitualment em segueixen i a les que no els agrada cosir, ja que darrerament he publicat tres entrades seguides de costura. Com diu el títol, aquest barret ha estat fet sense agulla ni fil.

Qui no sap fer un barret de paper?  Doncs si en sabeu fer, podeu fer aquest barret de roba. Si la roba és rígida i no llisca, serà més fàcil de fer, i si la planxeu abans (cosa que jo no he fet fins al final) també us facilitarà la feina. Està fet només amb un retall de roba i cola especial per a teixits que s’aconsegueix a les merceries.

barret sense fil ni agulla 02

Com podeu veure a les fotografies, he fet dos barrets amb aquest mètode. El primer, és el que vaig fer l’any passat per al meu gran (i del que no tinc cap fotografia! us ho podeu creure?), combinant roba vermella amb ratlles blanques i negres, i que està cosit;  i el segon, és el que he fet aquest migdia amb cola i que serà per al meu petit.

barret sense fil ni agulla 03Per fer-lo, només cal plegar la roba de manera que a les dues bandes hi hagi estampat i es fa una vora el suficientment ampla per cada banda, de manera que quan fem la gira final del barret, també es vegi la roba estampada. A cada plec jo hi he anat posant uns punts de cola perquè no es mogui.

barret sense fil ni agulla 04Una vegada acabat, l’he planxat sense vapor perquè no s’humitegi la roba (potser un xic massa per al meu gust) i l’he posat al cap del cavall ja que tinc els meus models habituals a escola. Què us sembla? Fàcil, no? Estic segura que amb aquest, tothom s’hi pot arriscar. Que us ho passeu bé aquests dies!

Anuncis

6 comentaris (+add yours?)

  1. Inski
    febr. 07, 2013 @ 15:47:47

    Aquest sí que És per a mi! jajaja!! Tot i que totes les altres coses que has penjat també m’agraden i potser algun dia m’atreviré… Gràcies per compartir-ho!!

    Resposta

  2. angaleta
    febr. 08, 2013 @ 18:44:28

    AAAAAh, Inski, subscric cada paraula que has escrit! Elisabetsalie, gràcies per pensar en nosaltres “les manargues”. Segur que un moment o altre ens hi posem!

    Resposta

  3. elisabetsalie
    febr. 09, 2013 @ 16:24:48

    ‘Manargues’… quina paraula! :DDDD

    Resposta

  4. estel
    març 06, 2013 @ 20:57:33

    T’acabo de descobrir i m’ha agradat molt, per això quan vulguis pots passar-te pel blog a recollir un premi. Felicitats!!
    http://feinetespendents.blogspot.com.es/2013/03/premi-one-lovely-blog-award.html

    Resposta

    • elisabetsalie
      març 09, 2013 @ 07:43:30

      Moltes gràcies, Estel, quan pugui publicaré el post del premi. M’he passat pel teu bloc i t’afegiré a la llista de recomanacions per seguir-te amb més facilitat. Una abraçada!

      Resposta

Deixa un comentari

