Joguines ordenades

joguines ordenadesL’endemà de Reis tenia dos problemes: no sabia ni com ni on endreçar les joguines noves que no porten el seu propi contenidor. Algunes porten capses monumentals que no fan falta i ocupen molt d’espai, altres tenen una finestreta que serveix d’expositor però que a l’hora de desar-les queden trencades, altres són tan febles que no aguanten ni un dia…

Vaig demanar ajuda als meus contactes de facebook i la Bet de Fent i desfent aprèn l’aprenent em va recomanar les bosses de plàstic amb tancament Zip (moltes gràcies!).  Em va semblar una bona idea però no em va acabar d’agradar desar un munt de bosses de plàstic a l’abast del meu petit que està treient dents i es posa tot el que pot a la boca. Vaig anar reelaborant la idea fins que vaig caure en que les bosses de malla que es posen a les rentadores per protegir les peces delicades són com les bosses Zip per que deixen veure el seu contingut però no ofereixen cap perill. A més, la cremallera ofereix certs avantatges: poden practicar amb ella, i mentre no les sàpiguen obrir tots dos de manera autònoma, m’ajudarà a no trobar escampalls-sorpresa…

Aquest matí, doncs, he anat a buscar-ne a un basar xinès i ja he guardat les peces soltes de les joguines sense contenidor a les bosses. Per ara, ja he deixat de tenir un dels problemes: el “com” guardar-les ja està sol.lucionat. Ara només em falta sol.lucionar “on” les posarem, que no crec que sigui tan fàcil, ni tan ràpid ni tan barat.

Deixa un comentari

