Estrelles de colors

estrelles de colors 001A la llar d’infants del meu petit ens varen donar una estrella feta amb cartolina daurada perquè cada nen hi posi color i un desig i així poder-les penjar totes juntes. Em va semblar una idea excel.lent i que podriem aprofitar la proposta per fer una manualitat exclusivament amb el petit.

Vaig agafar la base d’ uns plats de cartró daurat que tenia per casa, vaig retallar setze estrelletes i les vaig enganxar al voltant de la taula de la cuina amb cel.lo de dues cares perquè no se li moguéssin al petit quan pintés. Vaig posar pintura de dits dels tres colors primaris en tres safates, vaig “plastificar” al petit amb un súper-pitet i el vaig posar a la trona.

estrelles de colors 002

Quan va veure les estrelles a la taula i la pintura es va emocionar:  li encanta pintar i no li fa res embrutar-se! Li anava sucant els dits als diferents colors i li acostava la trona a les estrelletes per deixar-les tacades.  Feia saltets d’alegria a la cadira i tot!

Després vaig treure les estrelles i vaig deixar-les en lloc segur perquè es poguéssin assecar i pogués plastificar-les després. Ara decoren un parell de parets de la sala d’estar i el petit les assenyala sovint amb el dit i diu paraules incomprensibles però de les que es desprén que li agrada veure el que ha fet i ens ho comunica, ben content, a la seva manera.estrelles de colors 003

Anuncis

Deixa un comentari

