Washi tape a la capsa de P3

Aquest setembre, el meu gran ja ha començat P3… Com és habitual, tots els nens han de portar una muda neta a la classe i,  en el cas de l’escola a la que va, s’ha de guardar dins una capsa. Per tal que vagi posant il.lusió en la nova etapa, el vaig convèncer per personalitzar la seva amb washi tape.

Quan els nens vàren veure els rotlles de washi tape escampats per damunt la tauleta de treball els vàren encantar i hi van jugar una estona: els apilonaven, els feien girar, els posaven i treien de la capsa… Ténen uns estampats tan bonics i atraients! Mentre el petit remenava els que podia abastar, li vaig ensenyar al gran que es podia estirar la cinta i tallar-la amb relativa facilitat per després enganxar-la a la capsa i deixar-la ben bonica. La idea li va agradar molt i es va posar a treballar de seguida. Als seus dos anyets i mig, el washi tape era un xic massa dur de trencar i  quan es va cansar de tallar-ne, el vaig acabar ajudant. Vaig anar tallant tires petites de diversos estampats i els vaig anar subjectant al voltant de la tauleta perquè els pogués agafar.

Al començament, enganxar-lo sense arrugues tampoc no va ser tan fàcil com s’ho imaginava perquè els primers se li cargolaven i enganxaven amb ells mateixos. Amb paciència li vaig anar ensenyant com fer-ho i a poc a poc va adquirir la traça i el mètode que li calia per clavar-los ben llisos a la capsa. Els va anar repartint i encreuant per la superfície de les sis cares.  Després, hi vaig posar una capeta de fixador en esprai, però ara penso que ho podria haver fet amb cola blanca rebaixada amb aigua i segurament hagués quedat més ben protegit.

El resultat és aquest que es veu a la foto. El meu fill i jo estem orgullosos del resultat de la nostra feina, i el més important, és que ho hem fet junts, hem practicat habilitats noves i hem preparat amb il.lusió la nova etapa…

Anuncis

5 comentaris (+add yours?)

  1. Raül
    nov. 09, 2012 @ 00:16:01

    Hola, seria molt demanar unes fotos amb una mica més de qualitat? Entenc que els nens mai s’estan quiets, i és difícil, però la de la caixa…

    Resposta

    • elisabetsalie
      nov. 12, 2012 @ 06:51:50

      Em sap greu… Tens raó, la capsa sí que s’està quieta, però mentre intentava tirar la foto, cap dels dos nens se’n va estar i vaig haver d’anar ràpid… No me n’he adonat fins ara que ne volgut escriure el post, i ara ja no tenim la capsa a casa… L’he posada només perquè serveix per fer-se’n una idea de com ha quedat al final. Són riscos del “directe”!

      Resposta

  2. Inski
    nov. 09, 2012 @ 20:46:17

    Us ha quedat molt bonica! Felicitats!

    Resposta

  3. angaleta
    nov. 13, 2012 @ 23:54:15

    Ai, els nens i el washi tape, el washi tape i els nens… quan descobreixin on els guardes ja veuràs, ja… 😀

    Resposta

Deixa un comentari

