Gel i aigua

El darrer matí que el meu gran estava al casalet també era el darrer matí que el meu petit estava sol amb mi, perquè a partir d’aleshores m’hauria de compartir sempre amb el seu germà i al setembre ja anirà a la llar d’infants. I vaig voler fer alguna activitat especial amb ell per acomiadar-me de l’etapa.

Vaig voler presentar-li alguna substància nova i se’m va acudir posar-li glaçons de gel a la trona, però amb la calor de les primeres setmanes de juliol es vàren fondre de seguida i com que semblava que s’ho estava passant bé, vaig optar per donar-li uns glaçons ja fets de plàstic de colors que serveixen posar al congelador per refredar begudes sense aigualir-les. Penso que fins i tot li va agradar més que el gel directament a les mans perquè la temperatura no era tant baixa i a més, no li patinaven tant.

Al cap d’una estona, se’m va acudir posar-li tots els glaçons a un túper gegant amb tres dits d’aigua. Li va encantar! Es va sorprendre moltíssim veure com els glaçons anaven surant i es movien per la superfície de l’aigua mentre ell l’anava picant. Reia com un boig quan s’esquitxava, suposo que sorprès d’estar tocant aigua i no ser a la banyera!

A la safata, hi vaig anar posant altres objectes: anelles de colors, algun cullerot i algun ànec, però el que més li va agradar va ser quan se’m va acudir de tirar-hi unes gotetes de colorant i va veure com les aigües que feia s’anaven escampant i difuminant. Apretava amb els ditets per tocar-ho i veia com les ones de colors se li escapaven de les mans..

Al final, es va anar animant i va acabar picant l’aigua amb el cullerot, mig empipat perquè no acabava de pescar els glaçons, mig jugant a remenar… S’ho va passar molt bé i jo vaig estar molt feliç de veure’l així.  Va ser un comiat divertit tot i que per a mi tenia un cert regust agredolç.  Suposo que m’ enteneu…

Anuncis

2 comentaris (+add yours?)

  1. montse
    ag. 22, 2013 @ 19:00:03

    Hola! una pregunta…on vas comprar aquests glaçons? i una altra coseta…fa uns dies et vaig escriure en algun lloc del blog i no sé si m’has contestat…em pots escriure al mail? no domino gens això dels blogs i no sé on he de mirar
    gràcies i esperant la teva resposta
    montse

    Resposta

    • elisabetsalie
      ag. 23, 2013 @ 05:34:23

      Hola, Montse! Aquests glaçons els vaig comprar en uns “xinos”, segur que si busques els trobaràs.
      El missatge me’l vares deixar a la “Presentació” del blog. Quan entres al blog, només hi ha dues pestanyes a la part de dalt, la de les entrades i la que es diu “Presentació”. Allà t’he contestat.
      Ja veuràs com d’aquí molt poc t’acostumaràs al mecanisme dels blogs. Una abraçada!

      Resposta

Deixa un comentari

