La blogosfera en català és al teu abast

Doncs, sí. Amb un senzill pas pots tenir a les teves mans les adreces de més d’un centenar de blocs en català durant tot l’estiu, concretament, fins al 10 de setembre. Pots passar l’estiu més lector de la teva vida. I n’hi ha de tots temes: fins a 15 de diferents. Pots triar i remenar, segons et vingui de gust…

Com?  Fent-te usuari de la pàgina www.stic.cat, clicant el logotip de dalt de tot a la dreta del meu bloc o aquesta que hi ha a la ratlla de sobre. Una vegada dins la pàgina, cal que vagis a la columna de la dreta i et posis a dalt de tot, on hi posa ACCES/USUARI i busquis a sota del requadre on hi posa ENTRAR la paraular REGISTRE en lletra petita i omplis les teves dades (o si ho prefereixes, donant el teu usuari personal de facebook o twitter). Et sortirà una finestra nova on hi hauràs de posar el teu mail, una contrasenya diferent a l’habitual que només et servirà per accedir a stic.cat, el teu nom i cognoms, la teva data de naixement, acceptar l’avís legal i clicar a REGISTRAR. Recorda que mai has de posar la contrasenya oficial del teu mail enlloc! Reberàs un correu de verificació al teu mail amb una adreça web i si la cliques, ja ets usuari registrat de la pàgina.   Ara només cal que entris el nom i la contrasenya i ja ets a dins. Pots  accedir al panell d’usuari de stic.cat i, si sel.lecciones el tercer requadre on hi posa “Votació els Premis Blocs”, podràs  gaudir d’un ampli ventall d’adreces a blocs escrits en català, inscrits  als Premis Blocs Catalunya 2012 i que estaran fins el 10 de setembre en fase de votació. Guanyarà el més votat de cada categoria.

I si a més de llegir, et ve de gust opinar sobre el que llegeixes,  el teu accés com a lector et permet erigir-te en jutge, ja que podràs emetre un vot a un bloc de cadascuna de les 15 categories que hi ha. Vot que els participants, agrairan molt. No cal que facis totes les votacions en una sola sessió, t’ho pots prendre amb calma, que per això estem de vacances. Cal que sel.leccionis el nom del bloc que vols votar i vagis a la part de dalt de la llista per enviar el teu vot.  Això sí, una vegada hagis votat una categoria, ja no podràs corregir la teva opinió.

I et preguntaràs, com a lector meu, habitual o esporàdic, que què té a veure això amb el Manetes i cosetes? Doncs, bé, m’hi he presentat. M’he atrevit. Estic al darrer apartat, al de Miscel.lània/Personals. Fa poc que escric el bloc, però hi poso moltes ganes i molta il.lusió, sento com si fos un regal per als meus fills i m’agradaria pensar que algú que, encara que no conegui, pugui també treure’n profit…

Si és així, i, en algun moment, t’ha agradat com explico les anècdotes, has somrigut mentre llegies les meves frases, t’ha acostat als teus propis fills, t’ha interessat alguna de les activitats que hem fet, n’has dut alguna en pràctica, t’ha inspirat per fer-ne de pròpies, o senzillament, t’has entretingut mirant les fotografies, agrairia profundament el teu vot. Només serà un  minut per a tu, però per a mi, serà molt important, perquè sabré que a l’altre costat de la pantalla hi ha persones que comparteixen amb nosaltres alguns d’aquests moments de les nostres vides.

Gràcies per endavant!

6 comentaris (+add yours?)

  1. angaleta
    jul. 18, 2012 @ 21:55:39

    Fantàstic! Jo també m’hi he presentat, i a més no ens fem ni la competència! Compta amb el meu vot 😀

    Resposta

  2. pili
    jul. 18, 2012 @ 23:11:41

    Hola!!
    M’ encanta tot tot i tot !!!
    Sóc educadora en una escola bressol i tot el que has posat aquí ho fem nosaltres( he agafat idees noves jeje). a casa també faig coses, menys de les que voldria tinc un nen de 2 i 4 anys
    Enhorabona pel blog

    Resposta

  3. Lectora corrent
    ag. 03, 2012 @ 21:58:06

    Tens raó, jo estic “tastant” els blocs de les diverses categories.Crec, però, que és una mica complicat per a qui no s’hi hagi registrat per inscriure el propi bloc. A més, em fa l’efecte que els blocs que són al principi de la llista tenen més possibilitats, especialment en les categories on n’hi ha molts. Hi ha el perill que la gent es cansi i decideixi votar sense haver acabat d’examinar-los tots. Per evitar-ho he decidit començar a l’atzar: en algunes categories des del principi,l en d’altres pel mig, en d’altres pel final… Ah! Enhorabona pel teu! Tot i que el món de la mainada el tinc mig oblidat (les meves filles i el meu fil la van deixar enrere fa molt de temps, i cap d’ells s’ha animat a perpetuar l’espècie), m’ha agradat molt ficar-hi el nas.

    Resposta

    • elisabetsalie
      ag. 06, 2012 @ 05:58:42

      Tens rao, hi ha molta teca a llegir. Aixo que dius dels primers de la llista tambe pot resultar a linreves del que dius, si el votant va llegint potser ja no recorda els blocs del comencament, penso que no se sap mai… Merci per lopinio sobre el meu bloc, la veritates que mho estic passant molt be amb els nens. Mhe mirat el teu i tambe fa molt bona pinta. Sort!

      Resposta

Deixa un comentari

