La febre dels gomets

Ahir el meu gran es va llevar amb febre, avui s’ha llevat amb la febre dels gomets. Després d’una dosi d’Apiretal, va passar un dia hiperactiu a casa (de veritat només hi posen paracetamol?). Aquest matí, jo anava lenta (segur que em continua rondant alguna coseta…), i quan arribo a l’estudi me’l trobo d’aquesta manera que veieu a la foto: la porta de l’armari, els dibuixos per pintar dels protagonistes de Sant Jordi i diverses parts de la seva cara decorats amb gomets… No sé com es deu haver enfilat per arribar a la llauna tot sol! I encara no eren ni les 9 del matí! Trucada ràpida al cole: “Avui ja no té res, es troba perfectament. Vindrem tard però compteu-lo per dinar!”
Sorpreses matinals a part, he de dir que des de que el juliol passat vaig proposar-me preparar una activitat senzilla però diferent cada dia per sorprendre al meu fill i per què no s’avorreixi amb la mama, jugar amb gomets a casa ha estat un recurs que hem utilitzat sovint. Vàrem començar a enganxar uns gomets vermells a la porta del moble, però encara li costava massa i jo havia de doblar el paper perquè els pogués agafar amb facilitat . A dies, n’hi ha anat afegint o arrancant algun,  però aquest matí ha pres la iniciativa solet i ha acabat amb tots els gomets grocs i quasi amb els blaus. N’hauré de comprar més! Ja veurem com evoluciona, encara li queda espai…   Altres dies també hem jugat amb gomets amb el nen gegant de cartró i amb nosaltres mateixos, tal com vaig explicar al post, i també l’he animat a combinar gomets i ceres en els seus dibuixos… Pel que he vist aquest matí, aquestes iniciatives ja van donant els seus fruits: cada vegada és més autònom i creatiu, i això m’encanta!

Deixa un comentari

