Pitets de mudar

Quan el meu gran ha fet dos anyets, l’hem conscienciat que deixi el xumet durant el dia. El que no ens imaginàvem era la quantitat de saliva que li provoca la sortida dels ullals i que, mentre portava el “tap” posat, anava cap endins, però que, a boca descoberta, va a parar a la samarreta, empapant fins i tot el bodi, humitats poc saludables el mes de gener… Com que el veiem grandet per portar-lo amb pitet tot el dia, vaig pensar a fer uns mucadors de cowboy (recol·lectors de baves) amb roba de colors perque absorbeixin el líquid. Vaig triar roba de patchwork perquè és de cotó i té un ampli assortit d’estampats.

Per fer un mucador, només  cal un quadrat de 40 cm (o un rombe si no es vol que tingui tanta roba!), doblegar-lo en diagonal de l’inrevés i sobrefilar els dos costats junts a l’hora, deixant uns centímetres per poder girar el mucador del dret. Una vegada fet, he aplanat la costura i he fet al voltant de les vores un cosit perquè quedi més polidet. He afegit un punt de velcro perquè sigui fàcil de posar i treure i ja està.
Fins i tot amb els retalls que m’han sobrat, n’he fet un per al meu petitó! No em direu que no estan guapíssims!

4 comentaris (+add yours?)

  1. Mònica
    Mar 19, 2012 @ 13:57:26

    Quina creativitat, enhorabona, estan preciosos (els nens i els mocadors, però els nens més!)

    Respon

  2. Jessie
    abr 21, 2012 @ 15:11:12

    I jo tornant-me boja per trobar pitets d’aquest economics… I l’unic lloc que vaig trobar es a H&M però nomes son 2 i jo vull mes varietat! Gracies per l’idea, a veure si la meva avia m’ajuda!

    Respon

Deixa un comentari

