Retalls de diari


Aquest juliol passat (el del 2011) jo estava embarassada de vuit mesos i el meu fill gran tenia un any i mig. Com que jo tenia vacances, no vaig voler portar-lo al casal, vaig pensar que mai més tornaria a tenir aquesta edat i que per això haviem decidit tenir fills, per estar amb ells, gaudir de la seva companyia i ajudar-los a créixer feliços. Això em va generar unes preguntes: seria capaç,  jo sola, i amb el cansament del segon embaràs, de jugar tot el dia amb ell i de proposar-li activitats interessants? Doncs bé, mirant enrera, ara puc dir que sí, que ens ho vàrem passar molt bé. Vaig anar a buscar llibres d’activitats a la biblioteca i això em va servir per anar relacionant jocs i propostes amb els materials que tenim a casa, amb l’espai de què disposem i amb les activitats que ja haviem fet a casa i a la llar d’infants… Tot anava sumant.
Diverses tardes de l’hivern passat, haviem jugat a estripar papers de diari. Com que no tenia prou força, jo tallava els fulls a tires i començava a esquinçar aquestes tires en quadradets, de manera que el meu fill gairebé només hagués d’estirar per poder esparrecar els fulls. S’ho va passar tant bé que vaig témer per la nostra biblioteca pensant que potser voldria repetir l’experiència en algun moment que jo em despistés. A hores d’ara, encara no ha passat res d’aquest estil, i això que hem jugat a estripar papers de diari un munt de vegades.

Aquestes fotos, corresponen a l’activitat que vàrem fer aquest juliol passat, un dia que el pare va tornar a casa aviat de treballar. No només ens ho vàrem passar pipa estripant papers, si no que anàvem jugant a posar i treure’ls d’una capsa de cartró i fer-los volar pels aires. El nostre fill va entrar i sortir de la capsa un munt de vegades, recollint retalls i enterrant-se amb ells,  i vàrem acabar amb una batalla de peus, mans i cames al passadís de casa, tots tres recoberts de papers de diaris i esgotats de tant riure… Com sempre, les càmeres de vídeo i de fotos, no són capaces de captar la intensitat dels millors moments!

3 comentaris (+add yours?)

  1. Mònica Torras
    Mar 02, 2012 @ 19:28:27

    M’he imaginat l’escena de vosaltres dos jugant amb el nen i tot de retalls de diari i no he pogut fer res més que riure! Aquests moment no tenen preu.

    Sempre acabo arribant a la conclusió que les joguines més divertides i interessants són les coses que tenim més a l’abast i que no costen diners. Només cal posar-hi una mica d’imaginació!

    Respon

  2. Trackback: Paper per tot arreu! | manetesicosetes

Deixa un comentari

