Presentació

Hola a tothom!  Ara fa dos anyets que vaig ser mare per primera vegada i    quatre mesos per segona.  Tinc dos bebès  preciosos que, dia a dia, m’ensenyen a redescobrir el món que m’envolta.  És gairebé màgic captar la innocència d’aquest despertar a les sensacions, veure com les seves manetes s’apropien dels objectes que els proposo i els seus somriures i mirades em transmeten la felicitat de la seva descoberta.  És com si em diguéssin “Som tan afortunats d’estar en aquest món ple de colors, olors, sabors i materials tan diversos! Ho trobem tot tant interessant que no parariem mai d’explorar! Gràcies, mama”.  Per això, el meu cap no para de barrinar què més puc fer per sorprendre’ls, i el que és graciós, és que són ells els que m’acaben sorprenent a mi!

Aquest blog neix per a explicar les experiències i jocs que proposo als meus fills en les poques estones que em queden lliures…, per si algú té ganes de provar alguna cosa. Gairebé tot són coses que es poden fer a casa, majoritàriament amb materials de reciclatge, no gaire traça, però amb molt d’amor i il.lusió. Ànims!

Gener del 2012

4 comentaris (+add yours?)

  1. Txell
    febr. 24, 2012 @ 23:37:34

    Ho trobo fantàstic!!!! Segueix! que ens en podem beneficiar altres de les cosetes… Unes molt bones idees, en serio: m’agrada moltíssim!!

    Respon

  2. SHEILA
    nov. 14, 2012 @ 17:55:14

    hola! acabo de descubrir tu blog y me encanta! Es muy bonito ver como disfrutas y preparas actividades para tus hijos, digno de admirar. Gracias por las ideas, a ver si preparo yo alguna!

    Respon

    • elisabetsalie
      nov. 15, 2012 @ 06:35:13

      Gràcies pel comentari que em fas, Sheila, m’anima molt a seguir escrivint malgrat el poc temps que tinc… Estaria molt bé que t’engresquessis a preparar activitats per als teus fills, segur que els encantarà compartir jocs-sorpresa amb tu. Ja veuràs.

      Respon

Deixa un comentari

